Zakázka na vytvoření loga, grafického manuálu a corporate identity pro firmu Copacking service byla úspěšně dokončena.
Autorkou grafické značky je ak. mal. Eva Jandíková. Ke konsensu se zákazníkem se dostávala přes velké množství variant, ze kterých nakonec vykrystalizovala konečná podoba logotypu, který má vyjadřovat dynamiku firmy, spojenou se spolehlivostí a důrazem na podnikatelskou etiku, kterou vyjadřuje heraldicky laděný celkový tvar, připomínající aristokratický erb, byť i transformovaný do moderních dynamických podmínek. K základní podobě loga, tvořené dvěma přímými barvami Pantone, patří i varianta jednobarevná a černobílá. (Pozor, zobrazení přímých barev na webu je jen přibližné.)
Základní podoba grafického manuálu zahrnuje logo včetně variant a pravidel jeho používání a návrh základních tiskovin - hlavičkového papíru, vizitky, razítka a polepu CD a polepu firemního auta.
Razítko bylo navrženo v netradičním uspořádání na výšku, které nejlépe využívá tvar logotypu:
Vydáno dne 26. 08. 2005 (6817 přečtení)